Som kunde vet vi alle hvor mye god support betyr for en kundeopplevelse. Derfor er vi rimelig stolte av at vi er rangert som et av de beste ASC-supportsenterene av alle Palo Alto Networks-forhandlerne i Norge. En glede for oss – men mest av alt en glede for alle kundene våre.
- Kundene er det viktigste vi har. At vi leverer den beste supporten til våre kunder, gjør meg derfor veldig stolt og glad, forteller adm. direktør i Netsecurity Jan Søgaard.
Hvert år blir alle Palo Alto-forhandlere vurdert ut fra kvaliteten på utført support. Resultatet ble akkurat klart, og for andre år på rad er Netsecurity i toppen blant Palo Alto-forhandlerne i Norge.
- Våre kunder er avhengig av sine IT-systemer 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Å ha en effektiv og god support, er ekstremt viktig når det oppstår situasjoner. Support sammen med vår 24/7 overvåkningstjeneste (SOC), hvor vi kontinuerlig overvåker kundens nettverk og miljø og responderer på alarmer, gir kundene våre en komplett døgnet rundt Managed Detection & Response-tjeneste. Det gir sikkerhet i alle ledd for kundene våre, forklarer CTO i Netsecurity Jarle Bjørntvedt .
Netsecurity og Palo Alto Networks har jobbet sammen i snart 14 år. Samarbeidet inkluderer også at Netsecurity stiller med eget 24/7 Palo Alto Authorized Support Center (ASC) som driftes fra Norge.